Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, December 3, 2016

MAHA 2016 BAJA TAWANTEK TECHNOLOGY

Ni kali ke-2 encik asben turut serta memeriahkan MAHA 2016.. encik asben buka booth bersama kawan dia.. abgman.. tapi hari ni encik asben baru dapat pegi sana.. dah beberapa hari berehat kat rumah je.. ni semua angkara BISUL .. kesian dia .. berdiri sakit, berjalan sakit, duduk lagi sakit.. so baring je lah..

Nanti kite share gambar2 kat booth encik asben ye.. encik asben membawa masuk produk BAJA.. tahun sebelum ni baja jugak.. sape sape yang ada tanaman, kebun, pokok bunga yang perlukan baja, dijemput ke booth encik asben.. booth TAWANTEK kat HALL C .. BOOTH E24.. dengar khabar dari abgman, hari pertama baja yang dipek kecil habis.. sold out.. sampai yang utk display pun habis.. mudah2an tanaman saudara saudari yang membeli baja kami tu mengeluarkan hasil yang baik..

Anda MESTI cuba baja TAWANTEK ni tau.. baja inovasi terbaru yang anda pasti tersenyum lebar tengok hasil tanaman anda nanti.. Mari-mari.. rugi tak datang.. event sampai 11hb.. tapi harap stock baja mencukupi sehingga hari penutup.. jumpa di sanaaa..!!!
#bajatawantek
#bajatawantekmaha2016

Monday, November 28, 2016

ANUGERAH CEMERLANG 2016

Alhamdulillah.. tahun ni sekali lagi kakak berjaya naik pentas utk ambik hadiah..
Alhamdulillah.. wlpun kakak agak frust sbb x capai target yg dikehendakinya tapi mama tetap bangga dgn kejayaan no.6 terbaik dari keseluruhan darjh 3.. paling penting result exam akhir byk peningkatan.. semoga terus berjaya dan jadi ank yg baik..amiin

Friday, November 4, 2016

BISUL PARACUT

Kesian kat anak saudara ku.. Isha.. mklong tengok gambar pun dah seriau.. kat kepala kot.. dia baru discaj smlm.. kata maknye tu bisul paracut.. pada yg nak tau bisul paracut tu apa hihi boleh google la ye.. semoga isha cepat sembuh..amiinn 

Iklan